Skiferie i Bad Gastein, dag 2 // Skiløb i højt solskin

Skiløb i sigte!

19 timer efter vi hoppede på bussen i Odense, landede vi endelig i Bad Gastein, hvor sne og højt solskin ventede! Det lykkedes os at få sovet rimeligt godt i bussen på vej herned, så vi var relativt udhvilede. Vi blev indlogeret på vores luksushotel, hvor vi spiste en fin morgenmad inden vi strøg hen for at leje ski og komme op på pisten!

Morgenmadstid på hotellet
Jetzt sollen wir essen
På vej op på bjerget
Forventningsfulde mødre

Skiferien blev endelig skudt igang, og kabineliften emmede af god stemning og masser af forventning, efterhånden som vi nærmede os toppen af bjerget! Der var simpelthen bare så smukt, og med klart vejr og det flotteste solskin, kunne man se hele dalen.

Det lækreste solskin
Fart på rollingerne

Pisterne var velpræparerede, skitalenterne store og alle glade. Hvor var det bare SKØNT at få ski under fødderne igen! Modsat sidste år, hvor jeg var meget uheldig med udlejningsstøvlerne x flere, så jeg måtte gå ned i str flere gange, og havde seriøse problemer med at få skiene til at lystre, kørte det bare på skinner denne gang, og skiløbet var super lækkert!

Frokost i solskin

Vi nød varm suppe udenfor i solskinnet, mens vores trætte ben og fødder fik et hvil. Der var så varmt, at vi måtte tage jakkerne af -og til trods for faktor 30 i ansigtet, blev næsen en smule forbrændt! Virkelig skøn dag.

Svømmetur på hotellet

Tilbage på hotellet tog vi os en skøn dukkert i hotellets pool, spiste aftensmad og er nu noget nær døde af træthed! I morgen skal pigerne i 4-timers skiskole, og de voksne skal gøre pisterne usikre og fylde maverne med cafe latte imens ;-). Vi glæder os til endnu en skøn dag!

Tak fordi du læste med! Husk at du kan følge Regnbuemor på Instagram (regnbuemor.dk) og Facebook (Regnburmor.dk). Jeg bliver mega glad, hvis du følger bloggen.