En fantastisk påskeferie, del 3 // Strøgtur med den lille shopaholic!

Morgenmad på Tivoli Hotel

Fortsat fra i går: En fantastisk påskeferie, del 2 // Indløsning af Isabellas fødselsdagsgave på Tivoli Hotel

Shopping på Strøget med vores lille shopoholic!

Dag 2 af vores fantastiske hyggedage med Isabella, startede med skøn morgenmad på Hotel Tivoli. Ikke helt et firestjernet hotel værdig, men heller ikke dårlig. Selvom vi havde mulighed for at sove dejligt længe, vågnede en meget spændt Isabella allerede kl. 7. Hun elsker at shoppe, og kunne slet ikke vente. Vi havde tilbudt hende at være lidt kulturel også, eller evt. en tur med kanalrundfarten, men vores lille bandit ville ikke tage noget som helst tid fra sin shopping 🙂

Klar til shopping på Strøget!
Frokost på TGI Fridays

Isabella var ellevild, da vi nåede Strøget. Da vi var teenagere, var det fedeste at tage S-toget ind til Hovedbanegården, og fise rundt på Strøget en hel dag. Og begejstringen udeblev da ikke. Isabella trak os ind og ud af butikkerne, mens hun møjsommeligt finkæmmede tøjstativerne efter den seneste mode. Isabella er meget modebevidst, og det har hun ikke arvet fra mig :-). Eller måske har hun, for jeg er det i hvert fald ikke længere. Frokosten blev indtaget på TGI Fridays ved Storkespringvandet. En restaurant vi har spist meget på i London og Oslo -og nu altså også i København. Lækker frokost.

Tøjet bliver nøje udvalgt. Her i Tommy Hilfigerbutikken på Strøget
Isabella fik shoppet nye Levisbukser, Hilfigershorts og Calvin Kleinundertøj i Magasin -nogle af hendes yndlingsmærker
Pause på Starbucks
Det blev også til en tur på Fisketorvet, da Strøget løb tør for gader!
Aftensmad på Dalle Valle -efter pigebarnets ønske

Isabella slæbte sine mødre rundt i timevis, så vi faktisk nåede at gå gennem hele Strøget og flere sidegader. Hun nød at have al opmærksomheden rettet mod sig, og ikke at skulle dele med sine brødre, og det var super hyggeligt med en rigtig tøsetur. Mødrene måtte dog have sig en lille kaffe-/chaipause, og Isabella ville rigtig gerne prøve Starbucks, så der måtte vi hen. Da Isabella var færdig med Strøget, havde vi stadig et par timer til shopping, så vi tog videre over i Fisketorvet, hvor vi fik fundet et par ting mere. Den unge dame er en dygtig og effektiv shopper. Lidt for effektiv til mors pung, men man fylder nu altså også kun rundt en gang hver tiende år 🙂

Isabella havde et stort ønske om aftensmad i Tivoli Food Hall, men da vi gik derhen, kunne hun ikke finde noget mad, hun havde lyst til -så vi tog over på Dalle Valle, som Isabella også er meget glad for. Bagefter kørte vi tilbage til sommerhuset, hvor vores tre drenge havde været passet de sidste to dage, og der var to små fyre der blev meget glade for at se deres mødre -selvom alle tre drenge bestemt havde hygget sig kongeligt med bedsterne.

Læs med i næste indlæg, hvor du kan læse om sidste del af påskeferien, som blandt andet gik til skønne Tivoli Friheden i Aarhus!

Tak fordi du læste med! Husk at du kan følge Regnbuemor på Instagram (regnbuemor.dk) og Facebook (Regnburmor.dk). Jeg bliver mega glad, hvis du følger bloggen.