Efterårsferie 2019 // Første parket til Storebælt

Flot udsigt fra sommerhuset

Vi elsker at rejse og opleve i vores lille familie, og i år har allerede budt på 10 dages skiferie i Østrig, 4 dage i Weissenhäuser Strand Feriepark, 2 ophold på Hotel Legoland, ophold på Tivoli Hotel, flere ture i sommerhus, 23 dage i Bremen, Paris, Disneyland, Belgien, Holland, Luxembourg og Berlin, 3 dage i Sverige, 3 dage i Norge og et weekendophold i Fårup Sommerland. I torsdags tog vi tidligt hul på efterårsferien, som startede med fire dage i lækkert sommerhus i første række til vandet ved Hesselager på Fyn -sammen med gode venner og deres børn, inden turen i går gik videre til Lalandia i 8 dage. En rigtig Danmarksferie❤️

Kagetid i sommerhuset -Kathrines hjemmebag
10 mennesker, ren hygge.

Sommerhushygge med gode venner

For et par måneder siden blev vi spurgt af vores venner, om vi ikke skulle booke en forlænget weekend i sommerhus, og vi siger aldrig nej til ferie. Jeg tjekkede markedet igennem, og stødte på det ene efter det andet DYRE, halvdårlige sommerhus på nettet. Lige indtil jeg valgte at se, hvad Airbnb kunne tilbyde. Jeg kender flere, som har benyttet sig af den tjeneste, og jeg fandt det fineste, lækreste sommerhus ned til vandet, til “næsten ingen penge”. Det tog ikke mange sekunder at overbevise vores venner om sommerhuset, og heldigvis snød billederne ikke: Det var et virkelig skønt hus med en helt fantastisk udsigt. Havudsigt er virkelig terapi for sjælen, og jeg har efterhånden nået en alder, hvor jeg virkelig nyder naturen.

Der findes virkelig guld for enden af
Isabella hjælper med at lave Spaghetti Carbonara
Friskbagte, koldthævede boller hver morgen. Tristan og Nohr nød at hjælpe
Skønne ture til stranden, hvor der blev samlet skaller og smidt mange sten i vandet

Hygge med stort H

Vi havde fire fantastiske dage i sommerhuset, og de gik virkelig hurtigt! Ungerne, hele 6 stk, havde en fest sammen. Der blev spillet alt for meget lidt iPad, gået ture til stranden, spillet Matador, leget, spillet fodbold i haven og bare hygget. De voksne spiste alt for meget kage, drak alt for meget kaffe, grinte, spillede spil og lavede mad sammen. Vi spiste friskbagte boller hver morgen, spiste god, hjemmelavet mad, Kathrines hjemmebagte kager og drak Pepsi Max i helt vanvittige mængder. Ren afslapning og hygge! Virkelig skøn og tiltrængt ferie! Dagene gik bare så stærkt!

La-la-Lalandiaaaaaaa

Heldigvis er ferien ikke slut for vores vedkommende, for vi er sust videre i Lalandia i 8 dage. Hele familien elsker Lalandia (jeg lidt mindre), og ungerne hoppede op og ned af glæde, da vi fortalte dem det i sidste uge. Vi ville have overrasket dem med det søndag, når vi kørte fra sommerhuset, men jeg var ved tale over mig flere gange, så vi fortalte det i onsdags. Dag 2 i Lalandia er allerede slut, og tiden flyver afsted. . Jeg glæder mig til at dele turen med jer.

Hvad skal DU/I lave i efterårsferien?

Tak fordi du læste med! Husk at du kan følge Regnbuemor på Instagram (regnbuemor.dk) og Facebook (Regnburmor.dk). Jeg bliver mega glad, hvis du følger bloggen.

1 comment / Add your comment below