6 lande, 23 dage, dag 12 // Disneyland og syg Nicolaj

Disneyland

I dag rev vi teltpælene op og rykkede videre til Disneyland Paris, hvor vi skal bo de næste 4 nætter. Først 3 nætter på Disney’s Davy Crockett Ranch, og bagefter en enkelt nat på Disney B&B nær parken, så vi kan udnytte den sidste dag i parken max. Allerede fra morgenstunden klagede Nicolaj over stærk hovedpine, feber og utilpashed, og han lagde sig faktisk ud i bilen for at sove, mens vi pakkede vores mobilehome ned. Han sov hele den halvanden time til Disneyland, og da vi kom frem, ville han allerhelst bare sove.

Hurra for Panodil (og Ipren)

Nohr var faktisk heller ikke kommet sig over sin feber, så pludselig stod vi midt i Disneyland med to klattede drenge. Den ene kunne ligge og sove i klapvognen, mens Nicolaj promte afviste at vi skulle leje en kørestol eller lignende. Vi kunne nemlig først komme ind i vores hytte efter kl. 16, og det er ikke rart at gå rundt med feber. Nicolaj havde allerede fået Panodil, så jeg gav han en Ipren også. Lisette fandt en café i Disneyland, hvor han kunne ligge lidt op ad hende, og jeg tog Isabella ud i parken. De små var begge faldet i søvn i klapvognen. Heldigvis virkede medicinen rigtig godt på begge drenge, som over middag begyndte at have det godt igen.

Dejlig dag i Disneyland

Tristan og Nohrs første besøg i Disneyland

Alle fire unger var helt bjergtagede af parken, og lille Tristan råbte “WOW” flere gange, da han så det store prinsesseslot. For yngstedrengene er det første gang i Disneyland. Isabella og Nicolaj har været i Disney World i Orlando, Florida, hvilket var et stort hit. Der var faktisk slet ikke så overrendt af mennesker i parken i dag, så vi har ikke stået i kø i mere end 35 minutter til de flotte forlystelser. Ungerne fik prøvet flere forskellige ting, og vi prøvede med dem på skift. Lisette og jeg har været i Disneyland Paris mange gange, og det var noget helt specielt at vise ungerne parken.

Lorterestaurant

Skuffende madoplevelse

Vi havde besluttet os for at kræse lidt om maden på vores første aften, og havde bestilt bord på den noget pebrede restaurant, Captain Jack’s, som ligger inde i en forlystelse. Hvilken skuffelse! Maden var virkelig ikke noget at skrive hjem om, selvom det har været det dyreste måltid på ferien! Selv Tristan, som ellers er noget nær altædende, vringede næse. Håber vi er mere heldige i morgen.

I morgen har vi aftalt med ungerne, at vi starter dagen med at bade i badelandet på hotellet. Så tager vi over i parken lidt før middag, hvor vi har bestilt en Character Dinner med Disneykræene. Et stort ønske for Lisette. Vi glæder os til endnu en skøn dag i morgen.

Tak fordi du læste med! Husk at du kan følge Regnbuemor på Instagram (regnbuemor.dk) og Facebook (Regnburmor.dk). Jeg bliver mega glad, hvis du følger bloggen.